Ja då var det helg

- Imorse då jag kom in i köket såm hade gumman skrivit en lapp till mig, mycket mysigt innehåll.
Lisa du är underbar =)


Ska försöka mig på att skriva blogg. Det är nämligen så att mitt antivirus program håller på med en genomsökning utav datorn. Vilket resulterar i att datorn är fruktansvärt seg. Men det är nog färdigt snart. Det är fredag som sagt. Skriver blogg och dricker kaffe. Lisa åkte till Dorotea i förmiddags för att jobba. Hon jobbar hela helgen och stannar i Dorotea inatt. Kommer ev. hem imorgon, om inte annat på söndag kväll. Antar att det bara är att härda ut = /
Imorgon åker jag till Junsele, lillgumman fyller 1 år så jag ska dit och gratta henne =) Hur helgen i övrigt ser ut har jag ingen aning om. Är säkert något bra på teve. Tänkte att jag skulle läsa lite om inre och yttre kontroll så jag kan det till tisdag då jag ska köra upp. Skulle ju vara mumma om det gick vägen.
Har ytterligare ett par LP och en singel till min Meduza samling. Tänkte lägga upp bilder på dessa.


     


Fr.v LP. You aint my friend. 1990
Dubbel LP. Collection. 1986
LP. Garagetaper. 1980
Singel. Såssialdemokraterna / Norwegian boogie  / Roll over beethoven. 1979 


Märker att det blir ett långt inlägg det här. Men jag vill samtidigt få med allting jag har att berätta ; ) Ska lägga upp fredagens låt i vanlig ordning. Med tanke på dom nya inköpen så blir det naturligtvis Meduza !


Eddie Meduza
Väg 13
Knugen, Silvia och jag.

Helt enkelt För jaevle braa !



Älskar dig mer än allt annat Lisa. Du är det bästa jag har, du är mitt allt. Snart gumman snart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0