Hett som i helvete !

Fy satan vilket vilken värme. Men man ska inte klaga, är ju trots allt sommar. Har jobbat idag, har vart en riktigt härlig dag. Skönt att vara ute. Just nu gör jag inte mycket. Ska ta en dusch och sen äta något hade jag tänkt. Vad jag ska sysselsätta mig med senare ikväll vet jag inte än. Imorgon har jag tänkt att åka till Ysxjö och röja lite. Men är det så här varmt så lär man väl dräpa sig. Aja vi ser väl. Ska lägga upp en låt iaf. Ber om ursäkt för att det blivit så lite skrivet på bloggen i veckan. Men jag ska ge en ordentlig summering på söndag.


Metallica - One. Riktigt bra låt !



Lisa,  jag saknar dig
Lisa, du är mitt allt
Lisa, du är underbar
Lisa,  jag älskar dig
Lisa, vi syns imorrn ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0