Häktisk dag !

Idag har jag verkligen haft fullt upp med diverse saker. Men jag gillar att ha min dag planerad så det gör absolut ingenting. Åkte till Dorotea för att lämna gumman på jobbet. Handlade på Olssons bygg åt farsan. Åkte hem till Åsele, var på Axbergs, var på galven. Ja, jag minns knappt allt jag gjort idag ; ) Imorgon är det midsommarafton. Jag och Lisa, mamma&pappa åker till Lövstrand imorrnkväll för att hälsa på Lisas pappa och britta. Blir nog riktigt trevligt. Hoppas det blir en tur med båten =) Under dagen imorgon så hade vi tänkt att kanske dra en repa ut på folkracetävlingen. Men vi har inte riktigt bestämmt oss ännu. Hur lördagen ser ut har vi bara spekulationer på. Men om allt går som vi tänkt oss så blir det så att vi åker ut med båten tillsammans med Robert och Sofia !




Love you Leezah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0