Byggnationer

Anledningen till att jag inte skrev någon blogg igår beror på att vi sov i Dorotea. Under aftonen igår så var jag och Lisas bror ute och fiskade. Vi fick varsinn gädda, dock blev det ingen lång tur då vädret var så dåligt. Blåste så förbannat. Imorse åkte jag till Åsele iaf. Skulle lämna bilen på Vulken. Nu är det nya fräscha sulor på den ! Vidare idag så har jag vart på svängvägen och hjälpt mor och far med deras altan. Är riktigt roligt att snickra faktiskt. Blir eventuellt så att  jag hjälper till imorgon också. Och denna satans bil som vi har är då rena jävla ruineringen. Bara problem, jävlas hela tiden !! Men nu ska den iaf bort, på ett eller annat sätt !!




Älskar dig Lisa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0