Arbete

Då var Midsommarhelgen över och en ny vecka nalkas. Tänkte att jag skulle ge en summering av helgen som varit. På Midsommarafton så åt vi middag hemma hos mor&far. Efter maten åkte vi alla fyra till Lövstrand för att hälsa på Lisa´s pappa och Britta. Vi hade det riktigt trevligt måste jag säga. Drack öl och whiskey samt spelade kubb. Längre frammåt kvällen så blev det en sväng med fyrhjulingen. Jag och älsklingen skulle ta en sväng upp till gruvan, men då fyrhjulingen stannade hela tiden så vände vi tillbaka. Troligtvis är det något fel med tändningen. När vi begav oss hem runt halv två så ville farsan åka till Vilhelmina för att köpa en korv. Sagt och gjort, det blev en tur till Vilhelmina. Vi var även in i Häggås en sväng. Vi var hemma runt 4 och där slutade våran midsommarafton ; )

På lördagen så vart den en tur med båten ute på älven. Fint väder och hyffsar varmt. Hur som helst var det riktigt härligt. Det blev grillat till middag hemma hos oss tillsammans med Robert och Sofia. Sista aktiviteten denna lördag ägde rum nere vid älven. Vi gjorde upp en eld och tog det lungt. Sen blev det en film innan vi somnade. Måste säga att helgen har vart helt okej =)  Fick några samtal utav Mattias runt klockan 2 på natten. Naturligtvis så ides jag inte svara då jag snart skulle sova. När jag vaknade idag så fick jag se att han hade ringt mig klockan 7 imorse också. Under ett samtal med Emil idag så fick jag reda på att han virrat bort sig i skogen under en vistelse i Junsele igår. Han hade helt enkelt missat skjutsen hem och ville förstås att jag skulle hämta honom. Men när han ringde så trodde jag bara att han var full och skulle prata med tanke på att Jonny Wikman ringt mig en stund innan och bara svamlat ; P Haha ja mycket ska man höra innan man slutar att förvånas ; )

Nu har jag och älsklingen käkat pizza och kollar på film, Bejamin Buttons otroliga liv. Vi har inte sett klart hela filmen nu i skrivande stund. Men den är rätt bra faktiskt. När den är slut så tänkte vi ut och åka lite bil, är ju fint väder ute =) Imorgon börjar jag arbeta. Känns riktigt bra faktiskt. Ska bli skönt att få gra något på dagarna igen. Var ju som sagt ett tag sedan. Något som känns mindre bra är att morsan ska ha tillbaka bilen ikväll. Men hon börjar jobba imorgon och behöver bilen. Men det har ju vart superbra att kunna låna hennes bil när hon har varit ledig. Men det kommer väl fler gånger =)





Jag älskar dig otroligt mycket Lisa. Du är oumbärlig och mitt allt ♥

Kommentarer
Postat av: Farsan

Tack ungdomar för en Trevlig Midsommarafton!

2009-06-21 @ 21:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0