1:a arbetsdagen

Idag var första dagen på Vattenfall. Måste säga att det har gått bra. Riktigt trevligt att börja arbeta igen =) Mer än att jobba så har jag hittils idag hunnit med att laga mat samt äta. Kom hem för en stund sedan efter att vi skjutsat Lisas lillebror till fotbollsträningen på Lappvallen. Han har även ätit här idag. Var sedan in på Ica för att köpa kaffe och mjölk. Nu har jag slagit upp kaffe. Medans jag väntar på att det ska svalna lite så skriver jag blogg.
Som ni säkert vet så kan man köpa olika dvd-filmer tillsammans med Expressen varje onsdag. Nu ger dom ut en box om andra världskriget i 10 delar, tror jag det var. Har köpt två så jag tänkte att jag skulle se dessa sedan om jag hinner. Ska ta med mig farsan senare ikväll för att hyra hallen på OK och titta lite på gummans bil. Den läckte olja förra veckan så vi ska se om vi kanske kan göra något åt det. Sen är det nog bara att lägga sig så man orkar upp imorgon.


Jävlar Anamma - Äntligen måndag

Ja, äntligen så kan jag spela denna låt ; )


Älskar dig mer än allt snyggingen min !


Du är det vackraste som finns ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0