Usch !

Ska börja med att säga att vi har haft en jävligt rolig och bra helg. Men jag måste samtidigt säga att man mår inte sådär jätte bra efter helgens alkoholintag. Är bakfull nå kopiöst. Eller bakfull kan jag väl inte heller säga. Man är mest seg och trött. Men när man inte kan äta lunch och svettas med jämna mellanrum så är det som att vara bakfull. Aja, jag hoppas att det släpper tills imorgon eller nått. Imorse ville jag verkligen inte kliva upp. Ville bara hålla kvar älsklingen i sängen och kramas hela dagen. Helvete så jävla go hon är, helt underbar ! Hon sover i Dorotea inatt så det blir till att deppa. Vill ha henne hemma jämt ! Som tur är så kommer hon hem imorgon. Är så satans kär så jag knappt vet vart jag ska ta vägen ! Jäklar vad jag ska pussa dig imorrn Lisa, saknar dig så ! I övrigt så tycker jag att man kan klarat av måndagen rätt bra. Brukar ju inte vara någon höjdare att arbeta när man är bakfull. Men det har gått bra faktiskt. Vet inte om jag har något mer att skriva förtillfället. Men jag återkommer kanske senare ikväll men ännu ett inlägg.

Lisa du är helt jävla fantastisk. Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går ! Vi två föralltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0