Ursäkta !

Ber åter igen om ursäkt för att jag inte skrivit blogg på ett par dagar. Men det är såhär att jag har kännt att jag inte haft tid. Men nu skriver jag iaf. Har jobbat idag, och jag måste säga att jag har hunnit med rätt mycket ! Har även gått med bar överkropp och shorts idag för att fortsätta på min solbränna jag skaffade för några veckor sedan. Har en såkallaf bondbränna på armar och den vill jag få bort. Har stått i bar överkropp från klockan nio imorse. Men i helvete att det ahr hänt någonting, inte ett jävla skit. Aja, jag får väl fortsätta projektet imorgon.
ikväll har jag vart till Junsele och hälsat på lilljänta en sväng. Vi har suttit i sandlådan och lekt, hon är så go så =) Vidare så har jag suttit framför datorn i princip hela kvällen. Lagt in lite musik och kollat runt på nätet. Var in på en sida där det stod om storsjöodjuret. Jag är väldigt fascinerad över detta. Jag tror bestämmt att det finns ett odjur. Ett antal observationer har gjorts och olika beskrivningar och teorier har lämnats. Det finns ju flera liknande fall runt om i världen, bl a Loch Ness. Jag hoppas att man inom en snar framtid kan fastställa vad som lurar lång ner i djupet !


Kan det vara odjuret ?

Imorgon ska jag naturligtvis jobba. Men framåt kvällen så ska jag och boak på skjutbanan ute i yxsjön och dra av ett par serier. Var länge sen jag sköt så det behövs minsann träning. Sen kan jag ju inte förneka att det är rätt roligt också ! Efter skjutningen så är det tänkt att vi kanske ska ta en pilsner och lyssna på mina meduza-lp´s. Som jag har längtat efter detta ! =) Blir nog fina faan !

Lisa, tack för att du finns. Du betyder verkligen allt för mig ! Love you !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0