Snart så ; )

Nu är det bara några timmar kvar innan det är marknad ; ) Ska bli roligt faktiskt. Ikväll har jag vart till Junsele en sväng för att hälsa på lilljänta. Vidare så har jag tvättat och diskat. Gjort bort lite hemma så man slipper börja med det när man kommer hem imorgon. Ifs så slutar jag tidigt imorgon, men ändå ; P Nej jag ska inte skriva mera. Måste sova så jag orkar upp imorgon. Men imorgon kommer det en mer välskrivet inlägg.

Lisa du är det underbaraste som finns. Jag älskar dig utav bara satan =) Du och jag föralltid <3 Ihelgen ska vi ha riktigt roligt =)

Kommentarer
Postat av: mickis

Jag beundrar verkligen att du hälsar på din dotter och att du vill ha en relation till henne trots att du & mamman inte är tillsammans och hon bor flera mil bort, många kanske ser det här som en självklarhet men jag har flera vänner med barn som aldrig träffar sina pappor! Kanske ser dom ute och bara säger "Hej" och inget mer, ingen direkt relation. Du gör det bra!

2009-07-17 @ 03:33:26
URL: http://mikaeyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0