Snart marknan

Jaha då var tisdagen snart till ända och en ny tag tar sin början. Har gått bra att jobba idag. Har hunnit mycket måste jag säga ! Älsklingen har nyss kommit hem från Strömsund, alltid trevligt när hon kommer hem =) Imorgon är det den "årliga" marknadsfotbollen. Kan väl inte direkt säga att det blivit en tradition ännu eftersom att vi bara är inne på andra året än. Men det blir säkert flera år =) Tyvärr kan jag inte vara med eftersom att jag jobbar. Men det kommer väl flera chanser. Kan inte ens titta på matcherna, men det är inget att göra. Håller iaf tummarna att det gå bra för galvlaget som har en del nyförvärv sedan fjolåret. Får väl höra resultatet senare antar jag. Marknan nalkas som sagt. Jag och älsklingen får hit lite folk som blir kvar över helgen. Det kan nog bli riktigt trevligt =) Nej jag ska lägga upp dagens inslag av dragspel och sedan ska jag avsluta inlägget.


Sommar i Grisslehamn


Lisa du är allt. Jag älskar dig mer än allt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0