Snart helg

Ja då har man snart gjort en arbetsvecka igen. Måste säga att det går för jävla fort ! Men det gör då absolut inget ; ) Ikväll så har jag vart ut till Yxsjö för att kolla hur det låg till med båten som jag tätade igår. Skjöt ut den i sjön och såg att det läckte på två ställen. Det är hur som helst tätare än vad det var tidigare. Hade ju kunnat täta lite till. Men det var nämligen så att tuben var tom sen gårdagen. Öste i vatten så förhoppningsvis så har det svällt till lördagen då det är tänkt att vi ska fara ut. Hur som helst så läcker det mindre. Sen ska det ju naturligtvis vara väder för att vara ute också. Lisa jobbar pch sove i Dorotea inatt : / Men imorgon kommer hon hem som tur är =) Hon har även med sig Adam som ska tillbringa helgen hos oss. Det var väl vad jag hade att säga om denna dag. Ska tillägga att jag även har hunnit klippa mig. Tänkte att jag ska lägga upp lite bilder på mina "nyförvärv" gällande min Meduzasamling. Det går frammåt måste jag säga. Är en riktigt fin hobby som jag trivs med =)

             

Fr v. Lp. 21 Värsta. 1982

Lp. Eddie Meduza & The roaring Cadillacs. 1979

Singel. Fruntimmer ska en ha å knulla me. (Endast en låt, alltså ingen B-sida. Följde med som bonus-singel till Lp skivan Dåren e lös.) 1983

Singel. Sverige / Stupid Cupid. 1982

Lp. West a fool away (Stoppade versionen. Anledningen är spåret Heil Hitler. Finns en version utan den låten också. Bara den låten som skiljer, annars identiska. 1984

Singel. Punkjävlar / Oh, what cadillac. 1978

Lp. Ain´t got no cadillac. 1985

Ja som ni ser så har det blivit ett  par stycken till samlingen. Men fler ska det bli. ger mig inte för än jag har alla !
Nej nu ska jag tvätta av mig lite och sen sova. Är jävulst trött.


Lisa, jag älskar dig mer än ord kan beskriva / DIN

Kommentarer
Postat av: Jansson

En mycket fin och sofistikerad hobby du har. Måste komma förbi och lyssna på dem och kanske vi kan ta en kall en???

2009-07-03 @ 07:47:53
URL: http://galvpojkarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meduza suger!!

2009-07-03 @ 08:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0