Snart helg

Nu har jag vart och stoppat in mer smutstvätt. Kom från Junsele för ett tag sedan. Har vart och hälsat på lilljänta en sväng =) För övrigt så har jag jobbat idag. Har vart riktigt trött och oangagerad, tror jag måste lägga mig tidigare ikväll. Älsklingsgumman jobbar och kommer väl hem om en dryg timme skulle jag tro. Hon jobbar ihelgen så sover i Dorotea. Är det kyligt och dåligt väder som det har vart nu ett par dagar så ska tamme tusan ta och röja imorgon. Lär ju vara drägligare än förra gången då det var stekheta. Jaja, vi får väl se. Vet inte riktigt om jag har något mer att förtälja. Förutom att jag har börjat på en bok som är riktigt bra. Författaren Lasse Strömstedt dog tidigare i veckan. Så jag har börjat med en utav hans böcker, Fånge 981 heter den. Den är riktigt jävla bra måste jag säga. När jag är klar med den så ska ni få en recension. Har även bokat en bok som kommer till veckan troligen. Gå i fängelse heter den, samma författare. Nej nu ska jag avrunda med en historia, även denna dag, och ännu en låt med Göran Edström a.k.a Gurra Gazol.

Lennart är lastbilschaufför och sitter på en bar och pratar med en tjej.

Vad är du för något ? frågar Lennart.
Jag är lesbisk svarar tjejen.
Jaha...och vad gör en sånn då ? frågar Lennart.
Slickar fitta och dricker öl svarar tjejen.
Men vad är du för något då ? frågar tjejen.
Ja, säger Lennart. Jag trodde jag var lastbilschaufför. Men jag är nog tamme fan lesbisk jag också !




Gurra Gazol - Härdsmälta


Lisa, du betyder. Jag älskar dig !

Kommentarer
Postat av: Farsan

Ja den var flera strån vassare!

2009-07-09 @ 21:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0