Onsdag

Trodde tamme fan att solen skulle komma fram idag. Ifs var den framme, men ett gäng moln skymmde den till större delen. Aja, hur som helst har det vart behagligt att jobba idag. Inget regn och lite småkallt. Var som att man fick en försmak av hösten och den stundande älgjakten =) Har gått som hejsan att jobba idag, dagen har gått fort. Vi min hemkomst i eftermiddags så hade min underbara flickvän gjort köttsoppa med klimp. Riktigt gott måste jag säga ! =)
Somna till en stund efter maten. Sedan åkte vi på svängvägen för att hälsa på mamma och pappa en stund. Innan vi åkte hem var vi på OK och köpte en påse godis samt expressen. Vet inte om jag nämt det tidigare, men på onsdagar får man en dvd om man köper expressen. Nu är det en serie filmer om andra världskriget. Tänkte fullfölja köpen varje vecka och få en komplett box. Ifs har jag bara hunnit se en film ännu, men resten kommer väl ; ) Nä nu ska jag till tvättstugan och hämta in tvätten. Men innan jag avlsutar helt så tänkte jag lägga upp en låt av Göran Edström a.k.a Sillgöran. Lyssna och njut, för det här är något alldeles extra !


Det finns flera alster. Men vi öppnar med en till att börja med.
Här har ni Göran Edström a.k.a Gurra Gazol med sin låt Väderspänningar.


Love you Leezah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0