Ny vecka

Jaha då har man börjat på en ny vecka. Gjort bort första dagen på denna och det känns bra. Har vart grymt trött idag ifs, men jag har överlevt. Måste säga att jag känner mig rätt nöjd med dagen hittils. Såg en Mink uppe vid intaget idag när jag stod och grejjade med en kabel. Såg även en saftig Öring imorse. För det mesta uppskattar man vikten till mer än vad den i själva verket är. Men jag tar inte i om jag säger 3-4 kg ! Ringde Robert omgående och meddelade registeringen. Vi ska ut och hämta den ikväll sa han ; ) Älsklingssnyggunderbaragumman har åkt till Strömsund med svärmor och hunden för att göra ett besök hos vetrinären. Jag tänkte dra en dusch och sedan göra lite mat så jag är klar tills Robert kommer hem. Senare ikväll så nalkas det film. Beck går på tv4, visserligen har jag glömt hur många gånger jag sett den. Men dom är lika bra varenda gång. Kom hem nu gumman, jag saknar dig !



Lisa

Det du skrev var helt underbart. Känner igen allt, det är så ömsesidigt det bara kan bli.
Trodde aldrig att man kunde älska en människa så jävulst som jag älskar dig !
Trodde aldrig man kunde må så bra tillsammans med en annan människa.
Du gör mig så glad =)
Längre fram i sommar blir det semester, bara du, jag och lilla blå ; )
Fy fan va jag längtar. Kommer att bli så kanonbra allting =)
Att skratta med dig är något obeskrivligt, känns så otroligt bra !
Vi två för alltid ! Jag älskar dig ! ♥


   

Fr v. Mink
Öring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0