Märtnen !

Jaha då var det helg. Gjorde igentligen helg redan klockan 12. Men jag hade en del saker att göra innan jag kunde fara hem så det tog en stund. Är ju folk tammesatan överallt och bilar till förbannelse. Tog väl en kvart att hitta en parkering ! Men men. Nu har jag duschat och gjort mig klar. Öppnade nyss en öl och avnjuter nu denna till tonerna av Meduza. Gumman och Kattis dyker nog upp snart. Daniel kommer senare ikväll. Kanske ska nämna det att Kattis och Daniel är våra gäster för helgen. Vi kanske får fler innan helgen är slut, man vet aldrig ; ) Det var väl vad jag hade att förtälja just nu. Men jag ska naturligtvis lägga upp fredagens låt innan jag avslutar.



Eddie Meduza - Sug mig mina drängar


Lisa du är underbar och jag älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0