Jajjemän.

Denna onsdag har jag tillbringat uppe i Stalon. Har vart där och hjälpt till med d.i.v saker. Roligt att vara någon annanstans ibland. Sen blev det lite övertid och det är aldrig fel ; ) När jag kommit hem till Åsele så komm gumman förbi på jobbet och hämtade mig. Vi var på systemet och handlade alkohol som älsklingen skulle ha inför helgen. Sedan åkte vi på Ica för att handla lite livsmedel. Vi handla "mellan-mycket" och till största del bara sådant som är gott. Vilket brukar resultera i att det blir dyrt. Eftersom att vi får gäster till helgen så handlade vi för fem personer, och det blev fan inte dyrt. Vart förvånandsvärt billigt, sånt är trevligt ! När vi ändå var på Ica så passade vi på att hämta ut ett paket från Ellos. Har fått en skjorta av älsklingen =) Den är supersnygg, blir bra tills helgen ; ) Kvällen har jag fördrivit med att sätta upp en hylla, en tavla och ett gäng speglar. Känner mig riktigt nöjd med kvällen faktiskt. Men något jag är mindre nöjd över är att klockan är riktigt mycket och att jag ska upp om ett par timmar =( Ska lägga upp lite bilder från kvällens sysselsättning och sedan lägga mig. Ska även passa på att gratta galvlaget. Måste säga att ni har kommit upp er sen ifjol =)

   


Lisa du är fantastisk. Du gör mig så gudomligt livsglad och lycklig. Jag vill alltid vara med dig ♥

Kommentarer
Postat av: sambon

jag älskar dig också raring, det vet du! :) Ska försöka skynda mig hem i morgon, så jag hinner göra allt som ska göras. Har sorterat tvätten nu, och nu ska jag dammsuga lite, så du inte behöver slita ihjäl dig ikväll. Vi hörs sen underbaring!

2009-07-16 @ 11:46:46
URL: http://leezah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0