Jahaja

Då var det återigen helg. Känns skönt, inte för att veckan har vart dålig. Men det är alltid skönt med helg. Trodde dock att jag skulel få vara kvar längre då jag inte kunde skicka iväg min tid. Skulle faxa iväg tiden för den gågna veckan och det bara jävlades. Men tillslut så gick det bra ! Efter att jag åkt från jobbet så for jag upp på berget och hämtade Pinkster. Skulle skjutsa honom på systemet. Är hemma nu och gör inget annat än att vänta på älsklingen, i princip. Hon slutade för några minuter sen. Vi ska fara och handla och sen är det matlagning som gäller. Vi ska ha mor&far samt brorsan på middag ikväll. Ska bli riktigt trevligt. Tror inte vi har haft dom på middag sen vi bodde på finnpåls. Hur resten utav kvällen ser ut vet jag inte ännu. Men det blir säkert bra ; P Morogndagen var planerad till en del. Vi skulle fara ut och fiska hade vi tänkt, men vädret ser inte alls lovande ut. Vi får se vad som händer. Nedan följer en bild på senaste inköpet till samlingen. Ska lägga upp veckans låt nu innan jag ska betala några räkningar och sedan diska.


Singel. Eddie Meduza - Jag vill ha en brud med stora pattar. 1983




Helen Sjöholm och Benny Andersson - Sommaren du fick
Är inte den här typen av musik jag brukar lägga upp. Men jag tycker den är riktigt bra !




Lisa du är verkligen mitt allt. Du gör mig glad och lycklig. Ser framemot så jävla mycket tillsammans med dig =) Jag älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0