Jaha då var det tisdag

Ber om ursäkt för att jag inte skrivit blogg på ett par dagar. Men jag har totalt glömt bort det. Hur som helst så är allt som vanligt, ingen förändring. Vill tacka alla som har sagt grattis till våran förlovning =) Känn riktigt bra måste jag säga =) Ska inte bli långrandig. Tänkte alldeles strax lägga mig. Men jag kände att jag skulle skriva ett par rader så ni inte tror att jag har lagt ner bloggen ; ) Ikväll så har jag suttit framför teven tillsammans med Robert och sett Pistvakt. En riktig höjdarserie, en sådan som man aldrig blir less på. Ett tecken på att den är bra =) Gumman är sjuk och är hemma från jobbet. Får hoppas hon kryar på sig snart. Min lilla prinsessa =)


Veckans dragspelsinslag


Lisa, jag älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0