Hem till Midgård !

Jag och Robert sitter nu framför teven med kaffekoppen och ser Hem till Midgård. En serie jag aldrig blir less på =) Helgen har vart bra. Igår var det utgång som stog på schemat. Jag och gumman var ut på hotellet, var riktigt trevligt faktiskt. Mådde dock llite sämre idag, vilket är självförvållat ; ) Innan jag åkte hem från Dorotea så hade svärmor gjort tacos. Kan knappast bli bättre en sånn här dag ; P Gumman jobbar och kommer hem kring tio skulle jag tro. Det var väl vad jag hade att berätta för tillfället. Ska lägga ut veckans låt innan jag avslutar.


2 Brothers On The 4th Floor - Never Alone
En gammal goding =)



Lisa, du är mitt allt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0