Helgen är till ända

Det är kväll och snart slut på helgen, endast ett par timmar återstår. Måste säga att helgen har vart kanonbra ! På fredags natten förlovade vi oss som bekant. Lördagen tillbringade vi lite varstans. Var ut och åt med Pinkan och Robert på pizzan. Efter det så begav vi oss till Varpsjö för att hälsa på byborna. Till en början såg det ut att bli rätt lungt, men det blev rätt mycket folk innan slutet. Måste säga att jag hade rätt trevligt faktiskt =) Innan vi avslutade natten så var vi förbi på svängvägen och pratade med mamma och pappa en sväng.

Idag har jag och gumman tillsammans med Robert vart ut till Yxsjön och titta på dansbanan. Var ett par år sedan man var dit så det var roligt att ta en titt. Vi endel tankar om hur det skulle vara att uppleva en riktigt byadans. Dom hade ju någon enstaka dans medans vi bodde ute i byn. Men jag var så liten att jag inte riktigt minns hur det var. Men det är ju inte omöjligt att arrangera en dans ute i byn. Men hur det blir med den saken återstår att se ; ) Efter det så var vi in i Bygdegården en sväng. Där blev det målat och gjort iordning för ca 10 år sedan. Så det är ändå hyffsat fräscht där inne. Men nog är det ändå i behov av lite renovering om man kan kalla det så. Det skulle vara riktigt roligt att ha någon fest där ute framöver.

   
Några dansband från svunna tider.


Lisa, det känns så underbart att vi är förlovade. Kan inte beskriva känslan och glädjen över att du är min flickvän. Jag älskar dig mer än något annat !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0