Fy satan !

Har vart ute i Yxsjö och tätat båten. Dra åt satan va mygg det var. Är uppäten tamme fan. Går ju inte att göra något där man måste stå stilla. Dom ger sig fan inte ! Tror att jag fått igen det flesta sprickorna. Ska åka dit imorrnkväll om jag har någon bil. Tänkte jag skulle kolla en extra sväng. Var några ställen där det fortfarande var blött så där kunde jag inte täta. Förhoppningsvis så har det torkat någorlunda tills imorgon. Skulle ju vara mumma om den var tät nu till helgen då vi ska ut och fiska. Är ju trevligare att vara ute om man slipper ösa vatten hela tiden. För övrigt så vet jag inte så mycket mera.




Det här är världens snyggaste tjej. Hon är min och jag älskar henne mer än något annat. Idag är det dessutom 16 månader sedan vi blev tillsammans =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0