Veckan är slut

Jaha då var denna vecka slut och en ny är påbörjad. Söndagen har bestått av arbete i lägenheten. Lisa jobbar så jag har varit där själv. Tråkigt att vara där själv, men det har gått på nått sätt. Har hunnit med en del faktiskt. Men ska även tillägga att det blivit mer arbete än vad jag tänkt mig. Skarvarna vid varje våd har ju rivits bort och spacklats. Men i en del rum och på vissa ställen har tapeten släppt rätt mycket. Och det är bara att riva bort sånnt som är löst, annars fäster inte tapeten som ska upp. Ser ut som ett evighetsgöra, men det går rätt bra faktiskt. Hade tänkt få klart det imorrn så jag kan spackla det sista. Sen ska det slipas. Om det går som vi tänkt oss så blir det tapetsering till helgen. Tapeterna kommer i veckan iallafall. Det var väl vad jag hade att berätta.


Lisa min sol. Du ska veta att du betyder mest och att jag älskar dig mer än något ! Älskar du och jag, älskar oss !


Kommentarer
Postat av: Sambon

Jag älskar dig med hjärtat, mer än du förstår! Snart kommer jag hem, och då ska jag pussa på dig! ;)

2009-01-12 @ 13:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0