Sådär ja !

Bjöd Robert på middag idag. Han skulle komma om han hann, han skulle fara och kolla på en bil idag så han visste inte när han skulle vara hemma. Han hörde inte av sig för senare ikväll. Så jag bjöd kamrat Jansson på mat istället, korv och makaroner. Jag följer schemat älskling ; ) Efter maten så drack vi kaffe och pratade en stund. Sedan skulle Jansson hem och dona med diverse saker så jag for till lägenheten för att grejja. Spacklade klart det sista, ska tillägga att jag har lite kvar. Men jag ska klistra väv på vissa ställen inne i hörnen som sedan ska spacklas över. Väven är till för att förstärka och förhindra att tapeten spricker. Men i övrigt så är spacklingen klar.

Jag började på att slipa inne i köket. Det går rätt bra att slipa med sandpapper. Nog är det halvjobbigt, men jag hade förväntat mig att det skulle vara värre ; ) Tänkte att jag skulle fara hem strax före klockan åtta. Efterlängtade serien Andra Avenyn börjar idag. Hade för mig att det började klockan åtta. Men när jag kom hem så blev jag varse om att det började klockan nio istället. Var lite smått frustrerande ; ) Men Men så är det !

Som jag skrev tidigare så ringde robert ikväll. Det var tydligen fel med bilen så han skulle hämta den imorgonbitti. Han frågade om jag kunnde följa med eftersom att han skulle ta den på bilvagnen. Så imorrnbitti bär det iväg till Lycksele. Är hemma i lämplig tid på förmiddan så det är bara att fortsätta slipningen. Skulle tippa på att tapeterna kommer imorgon också. Men sen kommer älsklingen hem imorrn också. Och det känns ännu bättre : ) Ska avrunda inlägget och lägga upp tisdagens dragspelslåt samt en bild.



Man slipar så man blir gråhårig ; PP

Lisa min älskling, jag lovar att duscha innan jag lägger mig ikväll ; )





Det var tisdagens dragspelslåt.


Lisa min stjärna, den vackraste av alla. Du betyder allt för mig, Jag älskar dig !

Kommentarer
Postat av: Farsan

Kul.

2009-01-14 @ 09:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0