Så äre

Visste inte riktigt vad jag skulle ha som rubrik så det blev något enkelt. Det går frammåt i lägenheten måste jag säga. Jag och Lisa har vart där idag och slitit tapeter. Min farbror har som planerat, varit förbi idag och inspekterat. Och de lät som att han hyste goda förhoppningar ; ) För övrigt så tyckte han att jag och Lisa var lika varandra. Men Lisa tyckte inte riktigt om det ; ) Snart klara med tapetrivningen och då skall det spacklas. Vi var och hämtade ut spackel idag. Och som vanligt tänkter man inte. Det blev en burk på 0,6 liter, som att det skulle räcka. Skulle tamme fan behöva en kubik. Aja, bara att hämta ut mer. Förhoppningsvis och enligt min tidsberäkning så kommer vi att börja med spacklingen imorrn. Sen skall det slipas och slutligen tapetseras. Vi har inte valt tapeter ännu, men den nya tapetboken skulle troligtvis komma imorgon. Sen jag poängtera att veckohandling är jävligt bra. Jag och gumman planerade mat för tre veckor idag. Sen skrev vi en handlingslista. Väl på affären så slank det ner lite mer än vad som var planerat också. Summan blev 1300 kr !!! Det tycker varken jag eller älsklingen är mycket för 3 veckors mat. Sen tillkommer ju alltid varor som man måste köpa titt som tätt. Men i de stora hela så tycker jag att det var billigt. Det lönar sig !
Nepp nu ska jag och gumman se en film som vi har hyrt. Love Guru med Mike Myers. Kan nog vara bra.



Lite roligt ; )


Älskar dig nå kopiöst gumman. Trivs så gudomligt jävla bra i din närhet <3


Kommentarer
Postat av: idamari

Men du vet i stan behöver man ju ingen el.

2009-01-07 @ 23:07:40
Postat av: Jansson

Inte i en by heller

2009-01-08 @ 09:34:16
URL: http://galvpojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0