Så är det

Jag och Lisa har precis kommit hem från lägenheten. Efter maten for vi förbi Svante och lånade tapetbordet vi skall använda ihelgen. Passade även på att göra ett litet ryck, Lisa körde med fogsprutan så det stod härliga till. Även den sista spacklingen gjorde hon bort. Jag fortsatte med slipningen inne i sovrummet. Det blir dock en omjustering gällande arbetet. Hade ju tänkt att vi skulle tapetsera sovrummet. Men när jag insåg att modemet till internet fortfarande satt kvar och att kabeln måste kopplas lös för man skall kunna ta bort det. Var det bara att tänka om ! Måste be någon från kommunen komma och göra det. Vi satsar på att tapetsera tv-rummet på lördag istället. Min mor skulle ta ledigt någon dag till veckan för att hjälpa till. Så det löser sig. Fortsätter som sagt med slipningen imorrn, gör så mycket jag hinner.

Har tagit lite bilder idag som jag tänkte glädja mina kära läsare med.


Sista väggen i köket är snart slipad klar

 
Kyl&Frys samt spis relativt nya


Lisa fogar för fulla muggar


Lisa jag älskar dig !

Kommentarer
Postat av: Mr Pink

Det är väl bara att dra ut kabeln? :)

2009-01-16 @ 05:20:27
URL: http://galvpojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0