Pust och stön !

Har vart i lägenheten sen klockan åtta imorse. Har slipat spackel i tv-rummet så att det ska vara färdigt för tapetseringen imorrnbitti. Var tvungen att spackla igen några enstaka hål allt eftersom jag slipade. Men förhoppningsvis är det sliptorrt imorrnbitti. Har även städat upp att jävla slipdamm. Och det var en hel del vill jag lova. Såg ut som fem kubik mjöl på golvet ; ) Torkade av slipdamm från väggarna och slutligen smetade jag på latexfog i hörnen som ska förhindra att tapeten spricker. Har tagit hela dagen det här, men nu är det klart för tapetsering och det känns jävligt bra. Har blåsor på vartenda finger känns det som ! Lisa ska slipa klart sovrummet imorrn medans jag och svärmor tapetserar. Känns faktiskt som att vi närmar oss slutet på renoveringen =)

Just nu har jag tänt ljus och spelar Meduza för fulla muggar. Har även tagit fram tavlan jag har på honom.
Idag är det sju år sedan han gick bort. Ska göra ett till inlägg efter jag publicerat det här.



Vila i frid Errol "Eddie Meduza" Norstedt !


Bilder från idag.

     

Kommentarer
Postat av: Sambon

Ha inte så stora förväntningar på svärmor, hon har faktiskt varit ute ikväll. Hon kan kanske på sin höjd mäta ut våderna på tapeten ;)

2009-01-17 @ 01:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0