Nytt år !

Vill börja med att be om ursäkt för att jag inte bloggat något under jul/nyår. Ska jag vara ärlig så har jag fan inte orkat ; ) Det nya året har bara börjat bra och jag hoppas att det fortsätter så. Det som är aktuellt just nu är tapetsering av den nya lägenheten. Sen ska vi vara ute på finnpålsvägen i slutet av denna månad. Så jag måste säga att jag känner mig en aning stressad ! Tur det är nära ; )
Ska iallafall börja blogga som vanligt igen. Antar att ni som läser har varit helt förstörda över att inte kunna läsa min enormt flådiga blogg ; P Nä nu kommer Robert snart.


BASE under en vintermarknad för ett par år sedan

Kommentarer
Postat av: mickis

det var väldigt grönt för att va vinter :)

2009-01-14 @ 23:39:37
URL: http://mikaeyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0