Middag

Idag har vi fortsatt i lägenheten. Rivit det sista tapeterna och börjat med spacklingen. Även Jansson var förbi och tittade, han tyckte det såg bra ut. Han nämnde också att han ev. skulle till Norge och jobba då han blir arbetslös. Han frågade om jag skulle följa med. Och visst skulle jag väl kunns de ; ) Tapetboken som vi väntat på har kommit och vi har hämtat ut den. Tanken är att vi ska bestämma oss för tapeter ikväll så kan vi beställa dom imorrn. Vi gjorde en paus för att äta så vi ska alldeles strax tillbaka och fortsätta. Måste säga att det är riktigt roligt att hålla på. Tänkte ta med mig kameran och ta lite bilder så ni får för följa arbetet fram till slutskedet ; )

Älskar dig L !


Kommentarer
Postat av: huvudbrydd

Jag vill se före- och efterbilder, det är så populärt i inredningsbloggar ;)

2009-01-08 @ 18:47:39
URL: http://huvudbrydd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0