Japp !

Ska börja med att be om ursäkt för att jag inte skrev något inlägg igår. Gör det nu istället. Jag, Älsklingen och svärmor har grejjat med lägenheten idag. Farsan har också varit där en sväng idag och hjälpt till. Ingen tapetsering idag men däremot har det städats en hel del. Ser riktigt rent ut ; ) Mycket trevligare att vistas när det itne är slipdamm och tapetrester överallt. Lisa har även börjat på ta dit lite saker. Känns grymt skönt att det äntligen börjar närma sig slutet på hela projketet. Lisa och svärmor skulle diska porslinet vi tagit dit och sedan drar vi till Dorotea. Gjorde ett arbets uppehåll och for hem för att skriva blogg och hinna duscha före avfärden. Eftersom det inte blev något inlägg igår så ska jag lägga upp veckans låt idag.



Sovrummet klart


Tvrummet klart





Thin Lizzy - Boys are back in town


Älskar dig Lisa !

Kommentarer
Postat av: adam

den låten är bra som fann men du kom ihåg skivan du skulle få låna av mig nästa gång haha XD

2009-01-27 @ 10:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0