Inbjudan

Idag har vi vart till den nya lägenheten för en inspektion. Imorgon har vi tänkt att börja riva ner tapeter och spackla lite. Är ju en hel del som ska göras så det är lika bra att sätta igång. Och nu är det ett par dagar tills Lisa jobbar igen så det är bara att passa på. Även mor&far följde med på fågelstigen för att titta. Diskuterade eventuell kabeldragning med farsan också. Tycker sånnt är roligt, man skulle tamme fan ha blivit elmontör. Ett utav drömjobben !
Frammåt kvällen har Robert kommit förbi. Tror bestämmt att den mannen luktar sig till kaffe. Perkulatorn var precis färdig när han klev in genom dörren ; P Efter ett en kanna kaffe och lite prat så kopplade vi in videon och gick igenom VHS sortimentet. Det blev ett band som jag och Robert säkerligen har sett 20 gånger. Men man blir aldrig less, Fleksnes ; ) Han är förjävla rolig. Tänker lägga upp ett klipp från ett utav avsnitten vi såg ikväll. Men något som är mindre roligt är att älsklingen börjar bli förkyld =( Hoppas att det bara är tillfälligt !

Inbjudan ja, som rubriken lyder. Jag och Lisa fick en trevlig injudan idag av Magnus & Emma. Vi ser verkligen fram emot detta. Ska bli trevligt =) Men mer än så vill jag inte säga i nuläget ; )


Jag och Magnus på min 19års dag.

Jag älskar dig Lisagumman. Föralltid du och jag !


Kommentarer
Postat av: Idamari

Jobbigt att avslöja lite bara. Har man sagt A så ska man prata enda till Ö : )

2009-01-06 @ 00:10:56
URL: http://maire.blogg.se/
Postat av: Boak

Är väl inte så svårt att räkna ut när du avslöjar så mycket =)

2009-01-06 @ 00:27:50
URL: http://galvpojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0