Helt jävla otroligt !!!!!!

Igår så skulle vi som bestämmt tapetsera i den nya lägenheten. Det gick förvånandsvärt bra, inge luftbubblor eller andra veck. Det nogranna förarbetet har gett resultat ; ) Det blev som sagt väldigt bra =) Lisa och svärmor tapetserade medans jag fortsatte att slipa inne i sovrummet. Efter en middag och en massa prat hemma hos morsan och farsan på svängvägen så hade klockan blivit halv tio när vi gav oss tillbaka. Vi fortsatte ett par timmar till. Tröttheten tog över så vi gjorde i rummet helt klart. Blir troligtvis att vi gör resten imorrn.

Klockan hade blivit halv två och vi skulle skjutsa hem svärmor till Dorotea. Vi lyssnade på P3 Vaken där man fan ringa in och önska en låt. Jag fick för mig att ringa och se om man kom fram, som så många gånger förr. Ringde tre ggr på raken utan resultat. Men det var som jag kännde att jag skulle testa en fjärde gång. Tro på fan så kommer jag med !!! Höll tamme satan på att smälla av ! For miljoner tankar genom huvudet, va fan ska jag säga ?!?!
Det spelades precis en låt när jag kom fram så jag fick vänta tills den var slut.
Sen hörde jag programledarens röst och jag måste säga att jag blev smått nervös. Hon frågade vad jag gjorde just nu och vad jag gjort under kvällen. Samtalet gick kring tapetseringen och flytten. När utan tvekan mitt livs längsta minut av prat var slut så skulle jag få önska en låt.

Jag har haft som mål att jag ska önska Meduza i radion onnan jag är död. Så jag kännde ju att den här chansen får man inte missa ! Hon frågade vad jag ville önska för låt ? Gasen i botten med Eddie Meduza ! Tankarna låg kring Jag är bög Jag är bög, men det slog mig att jag kanske skulle missa chansen p.g.a den vulgära texten så jag vågade inte chansa ! Det blev för jaevla braa iallafall och jag har aldrig aldrig aldrig njutit så grön jävulst mycket av Norstedts stämma ! Sen att det var i anslutning till 7 årsdagen gjorde ju inte saken mindre optimalt !
Hela samtalet finns på webben så jag ska lägga upp en beskrivning senare på hur man får fram det !


                
     



Lisa jag älskar dig !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lisa såg ju måttligt road ut:P Men vilken lycka det var för mig att få se att ni slängt upp några tapetvåder, för här har jag följt arbetet in i minsta detalj och började bli lite smått otålig. Nu vill jag bara se dom andra rummen.

2009-01-18 @ 22:34:47
Postat av: Eva

Ja, och det var jag som skrev inlägget ovan!

2009-01-18 @ 22:35:26
URL: http://evatuss.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0