Gonatt !

Ska alldeles snart gå och lägga mig. Men jag tänkte att jag skulle skriva ett par rader innan dess. Har spenderat dagen i lägenheten. Slipat spackel i hallen. Var där tills Lisa kom hem från Dorotea. Vi for dit en sväng efter maten. Var där tills tio ungefär då Andra Avenyn börjar ; ) Är i princip färdig med hallen. Vilket betyder att det bara är ett rum kvar att slipa. Lisa är ledig imorrn, så vi blir i lägenheten hela dagen. Hon är riktigt duktig på att tapetsera så det här blir skitbra =) Morsan skulle komma och hjälpa mig på fredag när Lisa jobbar. Förhoppningsvis så är det klart innan helgen är slut. Fondväggen med tegelmönster som vi skall ha i köket kan vi inte sätta upp än. Det är så enkelt att tapeten är inte köpt ännu ; ) Men vi ska till Umeå i början av nästa vecka så då ska vi inhandla. Var väl de jag hade att säga.

Älskar dig Lisa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0