Dagens Arbete och ny telefon

Dagen har jag spenderat tillsammans med Robert i lägenheten. Han frågade under gårdagens kafferep om han skulle hjälpa mig. Och naturligtvis så fick han väl göra de. Alltid bra med hjälp ! Det som låg högst upp på priolistan var sovrummet som gumman ska inreda. Den gamla tapeten sitter så pass löst att vi var tvugna att riva bort från hela väggen. Sammatlagt tre stycken väggar är kala. Låter jävligt jobbigt, och det är inte utan att man är lite smått less på att riva tapet. Men ska man få det fint så ! Efter att tapetrivningen var klar så slippade vi väggarna rena från småflisor som blev kvar av tapeten. Har också börjat att spackla dessa väggar, blir klar imorgon. Då är det bara slipningen kvar och slutligen tapetsering ! Har tagit lite bilder idag som jag tänkte förgylla eran tillvaro med.

Ska även tillägga att älsklingen har fått sin nya telefon som hon beställde för ett tag sen. Man hör hennes knappljud lite titt som tätt. Men det är mysigt ; )


Bilder från sovrummet.

   

Badrummet.

 

Förråd.

 

Så, nu har ni fått en liten inblick hur det ser ut. Men det kommer mer bilder !





Älskar dig mer än allt min underbara älskling. Du är utan tvekan det vackraste !

Kommentarer
Postat av: Jansson

Du måste ju raka dig Basse ;)

2009-01-13 @ 12:49:43
URL: http://galvpojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0