Äntligen !

Har hållt på en halvtimme för att komma in på bloggen. Nu är jag inne iallafall och ska skriva ner ett par rader var det tänkt. Kan sammanfatta dagen såhär att vi började med att fara på kommunen och reda ut diverse funderationer angående tapeterna. Dom undrade över antal rullar till varje rum. När detta var utrett så fick vi skriva under ett papper om arbetet vi gör i lägenhet. Vidare mot Färghandeln för att lämna över papperet som ska följa med fakturan till kommunen. Ganska onödigt och krångligt tycker jag, m.m. Lisa for på Fågelstigen och fortsatte med tapetseringen i hallen och jag for hem för att he bort bokhyllan. Har skänkt bort den och det känns bra att bli kvitt den. Den skulle ta upp så satans plats i den nya lägenheten. Sen måste säga att man har ingen användning av den. Inte vi iallafall ! Efter att den var bortfraktad så begav jag mig också till Fågelstigen. Lisa hade hunnit långt med tapetseringen och jag fortsatte med min eviga slipning. Vi körde på ett tag innan vi for hem och åt. Sedan tillbaka för att göra ett ryck igen. Är snart klar med slipningen nu och Lisa är snart klar med hallen. Fy fan så skönt ; ) !

För två veckor sedan, en tisdag, så gick jag hem från lägenheten så jag skulle vara hemma innan klockan nio då Andra Avenyn började. Men jag såg ju att det började en timme senare. Ikväll så for vi hem just innan tio så vi skulle hinna se Andra Avenyn. Jag slog på ettan, klockan var inte riktigt tio så jag väntade. Men inte fan kom det nått Andra Avenyn inte. Ikväll så började det klockan nio istället. Otroligt tamme fan !! ;P



Älsklingen har äntligen fått lägga in sina kläder i en garderob ; )


Gumman tapetserar så det står härliga till ! Älskar dig !


Det är tisdag så jag ska lägga upp veckans dragspelsinslag.


Carl Jularbo - Gammal Dalavals


Krya på dig Mattias !

Kommentarer
Postat av: Farsan

Bra!! Härlig film med en dragspelsmästare. Mer av detta.

2009-01-28 @ 07:45:18
Postat av: Daniel

eller http://www.tv.nu funkar bra också så slipper du missa andra avenyn =)



Ska hälsa till Mattias när han är kontaktbar

2009-01-28 @ 18:50:19
URL: http://www.dagenstv.com
Postat av: Josefine

kul med renovering :)

2009-01-28 @ 18:56:28
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0