Tvätt och Grupparbete

Det gick bättre att komma på en rubrik till dagens inlägg. Jag har tvättat hela dagen i princip, har även burit bort en massa kartonger till soprummet som skulle slängas. Gumman har jobbat idag, mellan åtta och tolv. När hon kom hem så for vi upp på samhället. Vi var på biblioteket och lånade böker om buddishmen, samt gjorde ett inköp på JP Office. Fyndet blev två stycken planscher och en tuschpenna. Kanske ska berätta bakgrunden till detta. Älsklingen läser till undersköterska två dagar i veckan. Dom har olika uppgifter som dom skall göra. Och tills nästa vecka så ska dom göra att grupparbete om ett Buddhistiskt bröllop. Det har tydligen inte blivit så mycket gjort för damerna i gruppen. Så jag ska hjälpa älsklingen med detta ikväll ; ) Därav böckerna och planscherna ! Just nu står jag och steker bacon samtidigt som jag varvar det med bloggskrivandet. Kanske återkommer senare ikväll, om inte annat imorrn !


Älskar dig gumman !
Jag älskar dig med raring! / Gumman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0