Tripp till Strömsund

Idag jag varit till Strömsund med älskling och svärmor. Vi kom dit vid halv ett snåret, första anhalten blev Simons där vi tog en fika. Därefter får vi på Helens för att kolla om det fanns några jeans. Tänkte köpa mig ett par till helgens bröllop. Hittade dock inga som jag ville ha så jag ska kolla i Dorotea imorgon ist. Lisa hittade ett linne som hon ville ha så vi gick inte ut tomhänta ; ) Sedan åkte vi till Dollar Store, svärmor köpte litegranna. Men varken jag eller gumman har tillräckligt med pengar nu så det blev inte handlat något. Sista anhalten blev Ica för att handla lite mat innan vi åkte hemmåt. Det är hur denna dag sett ut. Vi blir nog kvar i Dorotea ett par dagar till. Men senast fredag måste vi vara hemma. Bröllopet är på lördag så vi ska väl ställa iordning lite. Sen kommer Robert hem ihelgen så det ska bli trevligt att träffa honom ett tag.  Inte omöjligt att FolkdansFantomen från Varpsjö tittar in på fredakväll också. Tror jag måste köpa hem ett par öl ; P
Ja, det var väl vad jag hade att skriva just nu !



Snyggingen ; ) Love you !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0