Torsdag

Har inte fått så mycket gjort idag. Mindre än vad jag hade tänkt mig. Men så är det ibland ! Har iallafall skrurit tapetkanter i hallen samt börjat rensa i skrubben. Måste säga att vi börjar närma oss slutet på hela flytthistorien. Har inte motivation till att skriva något  märkvärdigt idag, har ingen insperation. Får väl komma på något bättre tills nästa gång jag skriver. Lisa är iallafall i Dorotea, hon har jobbat fram tills klockan fyra. Just nu så skulle hon träffa Moa som är hemma på besök ett par dagar. Jag själv håller på att göra mig någon mat, makaroner och köttbullar. Blir ev. ett inlägg senare under dagen, annars så återkommer jag imorrn.



Älskar dig hjärtat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0