Söndag

Ja det hahr blivit söndag denna vecka också. Lisa jobbar till klockan fyra och jag fördriver tiden framför teven och datorn. Har nyss sett Family Guy och nu är det Baywatch. Riktiga höjdarserier ; ) Pratade med farsan tidigare, han hade ju tänkt att åka till Sundsvall idag. Men det var så dåligt väder neröver så han skulle vänta till imorrnbitti och se om det såg bättre ut då. Anledningen till att jag skriver det är för att han skulle ev. köpa tapeterna åt oss när han åkte ner dit. Vi har ju en vägg inne i köket som är otapetserad. Vi skulle ju ha en "tegelvägg" där. Vi får väl se om han åker någonting. Annars får vi väl åka till Umeå en sväng eller något. Gårdagen spenderade jag med älsklingen framför teven. Vi såg första deltävlingne till melodiefestivalen samt Wallander - Mastermind. Dessa Wallanderfilmer har man sett flera gånger medn jag blir då inte less iallafall ; ) Är frälst vid svenska kriminaldraman. Ikväll är det ännu en mordutredning som står för dörren i Beck - Flickan i jordkällaren. Att bero på deltävlingen igår. Vilken jävla skitlåt som gick vidare, Stay the night med Alcazar ! Jag tycker inte att det var många bidrag som imponerade. Det fanns ett enda som jag gillade. Det var Scotts bidrag, dom från dansbandskampen. Här är Alcazars låt iallafalll, usch !,



Tänkte att jag skulle lägga upp Scotts bidrag också. Men de klipp som var uppladdade på tuben hade tagits bort, tyvärr.


Älskar dig Lisa !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0