Saturday

Har suttit och gått igenom galvbloggen nu för att leta åt en del bilder jag har tänkt att lägga upp i detta inlägg. Igår efter att Lisa slutat jobba så skiftade vi mellan två filmer på teven. När lammer tystnar och Alien vs Predator. Efter att dessa var slut så var det Bond som drog igång på trean, Man lever bara två gånger. Så jag såg den innan jag somnade. Ikväll är det Melodiefestivalen samt Wallander - Fotografen som står på menyn. Blir nog ev. en öl ikväll också : ) Som jag skrev igår så höll jag på att lägga upp bilder på facebook. Gick även igenom en mapp jag hade på mailen. Där var det mms från tiden då jag jobbade på galven. Och jag måste säga att jag saknar arbetskamraterna och verkstan ! Har även lagt upp dessa på facebook. Som sagt, det var en härlig period.
Har haft sms kontakt med Jansson under dagen också. Han tyckte vi skulle ta en pilsner nästa fredag. Så det blir att fundera på. Men nog skulle det vara trevligt alltid ! Jag och gumman ska på bröllop nästa lördag, Magnus och Emma ska gifta sig. Blir nog rätt trevligt : )


Jag och Jansson vilar ner lunchen i relaxavdelningen.




Ville bara säga att jag älskar dig otroligt mycket snyggingen min !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0