Så äre !

Har fått ordning ute i förrådet nu. Blev riktigt bra måste säga ! Sen när Jansson masar sig hit och hjälper mig upp med vapenskåpet så blir det ännu bättre. När jag var klar ute i förrådet så skulle jag gå till soprummet med lite rat och sedan gå och boka en tid för tvätt. Jo Tjena ! Hela jävla bokningstavlan var okuperad ett par dagar framöver. Vem/vilka som stod för bokningen ska jag inte lämna ut här med tanke på att det lär väl bli ett jävla liv om fel person läser det ! Men...ja...är nog bara att köpa en tvättmaskin. Efter det irriterande beskedet om tvätten så gick jag in för att få ordning inne i skrubben. Torkade och skurade upp för att få rent. Kånkade in databordet som jag hade tänkt ställa där. Efter ett par förflyttningar och en stunds funderande över olika lösningar så blev det en annons, Databord säljes ! Det var helt enkelt för stort. Får leta efter ett mindre istället. Men hur som helst så känns det som att man har åstadkommit lite idag iaf.
Hade Persson på kaffe tidigare ikväll också. Han hade med sig en semeltårta, inte dåligt !

Igår innan vi sov så tvärtittade vi på Mcgyver. Jag tänkte att det skulle vara tufft att vara som han. Kunna åstadkomma och lösa problem med hjälp av ingenting. Nej, det är verkligen något att satsa på !

BASE MCGYVER !




Älskar dig min prinsessa. Du är det bästa som hänt mig !

Kommentarer
Postat av: mickis

Åh, jag var så kär i han när jag va liten. Mikaela Macgyver ^^

2009-02-11 @ 22:55:16
URL: http://mikaeyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0