Nya jeans !

Efter att jag skrivit gårdagens inlägg så for jag och gumman upp på byn för att kolla om jag hittade ett par byxor. Som bekant så hittade jag ju inte i Strömsund när vi var dit i måndags. Men på Nennaz i Dorotea fanns det minsann ett par som jag ville ha. Kostade en aning, men som sagt nu har jag ett par byxor till bröllopet. Hittade även en sida på internet med snygga kläder så det blir väl till att beställa framöver. Synd bara att det ska kosta så förbannat mycket. Men man får väl ta sig råd ! Har även hittat en gäng med böcker som jag skulle vilja köpa. Bl a Liam Norbergs nya, Insidan. Bokus har rätt bra priser, men det kostar ändå. Jaja, nog om det.
Vi har fått kortet vi ska ge bort till Emma och Magnus på lördag. Nu väntar vi bara på att presenten ska bli klar. Med tanke på hur kortet såg ut så lär presenten vara ännu bättre =) Lisa är på skolan idag och ska redovisa arbetet om det Buddhistiska bröllopet. Hoppas det går bra =)


Hahaha ja jävlar i min själ !


Älskar dig gumman.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan har du fått en lapp. Har ju sagt att du måste lugna dig.

2009-02-26 @ 10:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0