Lördag

Igår hade vi det trevligt över en öl framför teven tillsammans med Robert och Sofia. Jag och Robert fick äntligen se Fleksnes som vi så länge har väntat på. I övrigt gjorde vi inte så mycket igår. Skulle sätta upp duschstången men jag insåg att de två medföljande fästerna var rena skämtet och att det skulle krävas mer uppsättnignsanordningar för att få stången att hålla sig uppe när drapperiet var på plats. Nog om detta. Vi har vaknat som ni säkert förstår. Vi ska alldeles strax dra till Dorotea för att se hockeymatchen mellan Åsele och Dorotea. Dessutom blir det övernattning till morgondagen hemma hos svärmor. Blir fint det !



Den här bilden har ett år på nacken och är från en färd med traktor från Oxvattnet till Klippen


Älskar dig Lisa !


Kommentarer
Postat av: Jansson

Ja som jag trodde, jag kommer med I balken på måndag, galvad och klar.

2009-02-07 @ 19:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0