Japp

Har märkt att det är svårt att komma på någon bra rubrik till inläggen som jag skriver. Aja, idag har vi iallafall pysslat på hemma. Satt upp gardinfästen, rensat undan i tv-rummet m.m. Har hunnit med att handla också. Ska fortsätta imorrn hade jag tänkt. Har ett berg med kartonger inne i skrubben som skulle behövts göras någon åt. En del grejjer ska ut i förrådet också. Vi kanske kan ha en inflyttningsfest framöver ändå ; )  Skulle ha tagit och lagt upp det som galvpojkarna skrev om också. Men det får jag göra när jag har 6 bloggar att umana. Ska iallafall lägga upp tisdagens dragspelsinslag. Trodde att jag skulle få Bolinder på kaffe ikväll också men han har inte hört av sig ännu.








Älskar dig Lisa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0