Ja nå fan få man då skämmes !

Ja det är till att skämmas nu ett tag framöver. Fick ett samtal i förmiddags utav Jansson, han var på jobbet och hade hört grej som han tyckte var enormt roligt. Och jag måste faktiskt hålla med om att det är rätt roligt. Tänker inte berätta vad det är, blir alldeles för pinsamt. Gumman, Bocka och Jansson vet om hur det ligger till, plus två stycken till. 
Ja va fan är oddsen på detta ?! Att det skulle "upptäckas" var ju ett faktum. Det var det som var meningen med allt också. Och med tanke på mångkulturen i detta område så trodde jag inte att upptäckten skulle göras av någon bekant. Var ju mer tänkt som en fin gest ; P Något roligt !
Men men, det var väl inte hela världen !

Det är som bekant torsdag och snart helg. Älsklingen har nyss farit på jobbet, hon jobbar till nio ikväll. Så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Har tänkt att jag skulle söka ännu ett jobb som jag har hittat. Det är ett par månader tills det var aktuellt men det skulle sökas redan nu. Problemet är bara att jag skulle ha behövt några uppgifter som naturligtvis är hemma. Men huvudsaken är att det är inskickat innan månadens slut.

Imorgon ska vi åka hem till Åsele. Vi har lite ärenden vi ska göra innan vi kan åka hem. Först och främst jobbar Lisa till klockan tolv. Sen ska hon färga håret, jag ska på systemet m.m. Det är ju nämligen så att det var inte bara pinsamheter som Jansson hade att förtälja tidigare idag. Han meddelade nämligen att han kommer förbi imorgonkväll. Även Robert skulle komma förbi. Är bäst att köpa hem en ölpåse. Antar att jag måste ha ett par burkar till lördagen och bröllopet också. Var väl vad jag hade att berätta förtillfället.


Älskar dig Lisa !

Kommentarer
Postat av: Boak

MrPink vet också och sen lär ju dom andra två ha berättat det för några skulle jag tippa på så du får nog hålla i skinpajen när du går ut nästa gång..har fan skrattat åt det där ett antal gånger idag ska du veta ^^ :D

2009-02-26 @ 17:29:27
URL: http://galvpojkarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, jo du ;)

2009-02-27 @ 07:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0