Fredag

Ja nu var det helg igen. Har pysslat på hemma idag. När Lisa kom hem från jobbet så åt vi och nu ligger jag i sängen och vilar ner maten. Gumman har vart snäll och lagt om mitt ben. Har fått en inflamation efter en brännskada för två helger sedan. Nog om detta. Har vart inne på MrSvensson och budat lite, men inte fan fick jag något. Nog satan ska det vara någon som lägger ett nytt bud innan tiden har hunnit gå ut. Det hela började med att älsklingen var inne och budade någon gång. Och för ett tag sedan så registrerade hon en användare i mitt namn. Efter det så ringde det en kille från Mrsvensson och ville sälja ett budpaket åt mig. Jag köpte tio stycken bud för drygt 150 kronor. Vem vet, man kanske får något i framtiden ; P BOAK skulle ju komma förbi på en öl ikväll. Så man kan väl säga att jag ligger och väntar på att han ska komma. Morgondagen ser ut på följande vis. Vi har äntligen fått en tvätt-tid, så vi ska tvätta lite på förmiddagen. Sen fyller morsan år imorrn, så vi ska dit och gratta henne. Blir nog där hela kvällen. Så ser helgen ut.


Veckans låt !

Ozzy Osbourne - Crazy Train


Love you L !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0