Fredag !

Sitter och väntar på att Lisa ska sluta. Vi ska upp och handla lite innan hon ska färga året. Sen antar jag att det bara är att bege sig hemmåt. Finns ju en hel del att göra där också. Måste bl a se över kläderna inför imorrn. Och jag hoppas vid min gud att kavajen är ren, någon av dom, annars vette satan va jag ska göra ! Sen har vi ju lägenheten som måste bli färdig. Måste verkligen ta och göra ett ryck till veckan. Vi har ju fått funderationer från endel håll om inflyttningsfest. Ett datum vi fått som förslag är att ha den under vintermarknan, alltså kommande månad. Och OM vi nu ska ha det så skulle det vara trevligt om lägenheten var någorlunda färdig..
Fast och andra sidan har jag ju haft inflyttningsfest förut vilket blev ett fiasko. Det var nästan ingen som dök upp, trots min generösa inbjudning. Så det är ju inte säkert att det kommer någon den här gången heller.

Får ju faktiskt besök ikväll också. Ska bli trevligt, och riktigt trevligt att dricka en öl. Pratade med Robert igår och han skulle vara hemma tiill middag sa han. Och Jansson skulle hugga timmer under dagen, när han dyker upp vet jag inte riktigt. Men det visar sig. Ska avrunda och lägga upp veckans låt.


Takida - Handlake village


Kommentarer
Postat av: Idamari

Blev jag bjuden skulle jag dyka upp, det lovar jag!

2009-02-27 @ 12:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0