Fredag

Nu var det helg igen. Lisa jobbar tills klockan fyra och just nu sitter jag och ringer till körskolan i Lycksele. Ska nämligen ta tummen ur arslet och ta körkortet. Så fort det är klart så blir det min efterlängtade BMW ; ) Men som sagt jag ska se till att ta kortet först. Hur som helst så har vi hunnit en bra bit i lägenheten. Det rätt mycket kvar att göra, helt klart ! Men det känns då skönt att man kan röra sig inne i lägenheten iaf ; ) Vi får ta allt bit för bit tills det är färdigt, får ta den tid det tar. Imorgon drar vi till Dorotea mitt på dan för att kolla på hockeymatchen mellan Dorotea i Åsele. Blir väl eventuellt att vi stannar kvar där tills söndag. Men annars blir det bara lungt !




Som veckans låt har jag valt Anki Bagger - Where were you last night.
Tycker det är en riktigt höjdare !


Lisa jag älskar dig !

Kommentarer
Postat av: Jansson

Men hallå där, inte kan du väl köpa en pizzaracer. Du har ju brunen vetja.

2009-02-07 @ 12:26:33
URL: http://galvpojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0