Fint väder !

Det är riktigt fint väder idag, strålande solsken. Inte så farligt kallt heller. Skulle inte vara fel att vara ute med skotern. Eller varför inte ute med skidorna och skjuta fågel ?! Hur som helst så började jag dagen med att sätta upp duschstången. Projektet gick smärtfritt och utan svordomar. Nu är det bara att duscha ; ) Lisa börjar klockan fyra idag, hon åker nog runt tre. Vi skulle ha behövt handla och utföra en del andra ärenden innan hon åker. Sen hade jag tänkt att få ordning ute i förrådet idag, är rätt milt ute så det passar bra. Sätta fast några hyllor på väggen och fli undan lite. Har även tänkt att jag skulle ordna till i skrubben. Ställa in lite saker och röjja upp. Ska ställa in mitt databord där, om det nu rymms vill säga. Det var tanken iallafall, ska ha datorn där inne. Ska lägga upp dagens dragspelsinslag också.


Idag hade jag tänkt att lägga upp ett dragspelsinslag med kungen, Eddie Meduza. Tyvärr är det ingen video, men jag hoppas ni har överseende med det. Hur som helst är det ju dragspel !



Eddie Meduza - Masen



Älskar dig mer än allt gumman. Du är helt enkelt underbar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0