Det har blivit kväll

Ska alldeles strax lägga mig. Men jag hade ju lovat att det skulle bli ännu ett inlägg idag. Kan sammanfatta dagen såhär. Arne från kommunen var förbi med ett papper om Ip-adress och d.i.v andra saker vi behövde för internet. Så fort vi har hittat åt routern så ska vi börja köra på någon normal hastighet ; P Senare under dagen fick vi besök av Lisas mamma och Katarina. De skulle igentligen till Svanabyn och handla, men åkte till Åsele istället. Även min far var under samma tidpunkt på besök. Vi letade efter ett kopplingsschema till dörrklockan eftersom att vi inte var riktigt säker på hur det skulle vara. Men vi hittade inget så vi provade oss fram och det var inga problem alls.
Jansson skulle ju hjälpa mig att bära in vapenskåpet, så han var förbi runt fyra snåret. Nu är det på plats, ska jag bara ta hem bössorna från svängvägen. Tusen tack Jansson, det kommer en pilsner på posten ! Som jag skrev igår så skulle jag sätta upp hatthyllan. Men jag behövde gipsplugg för att få fast den. Farsan kom förbi med dessa efter att han slutat jobbet. Så nu är den på plats, sitter som berget och är spikrak. När jag ändå var igång med skruvdragaren så sade jag fast fästerna till gardinstången inne i gummans rum. Inte att förglömma, jag och älsklingen satte ihop hennes bord och soffa idag. Känns som att vi börjar få ordning. Imorgon kväll så kommer Bocka förbi på en öl, blir fint de !



Lisa jag älskar dig, mer något annat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0