Då var det helg igen

Har spenderat i princip hela dagen framför datorn. Gått igenom en del bildmappar på datorn och lagt upp på facebook. Så för er som har facebook så kan ni ju gå in och kolla på bilderna. I övrigt så har det inte hänt så mycket. Vi for till Dorotea igår kväll, vi blir här ett par dagar. Under gårdags kvällen så var jag inne på en sida som heter Argalappen.se. Rätt roliga lappar som folk har skrivit. Har sparat en del som jag tänkte lägga upp i detta inlägg. Jag skrattade så jag trodde jag skulle dö tamme fan ; P
Helgen blir bara lugn skulle jag tippa på. Hade tänkt se När lammen tystnar ikväll. Har sett den förut men jag tycker den är rätt bra. Och imorrnkväll så hade jag tänkt att se Melodiefestivalen. Helgen kommer att bestå av en massa tvtittande med andra ord. Här kommer bilderna, titta och njut !

       
Haha ja jävlar i min själ ! ; )


Här kommer veckans låt. Hammerfall - Any means necessary




Älskar dig Lisa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0